Testimony

10.09.2017 23:41
Ivan a Romana
Jmenuji se Ivan, děkuji Bohu za milost, kterou mi dal, můj život bez Ježíše Krista byl plný prázdnoty
Byl jsem člověk, který hledal něco a nikdy jsem to nenalezl, byl jsem prodejcem drog, i sam jsem brával, ale když přišel do mého života Ježíš, byl jsem osvobozený a dnes je můj život plný naděje, že chci sloužit Bohu celým srdcem.
Jmenuji se Romana,děkuji Ježíši za změnu našeho života
Než jsme se setkali s Ježíšem, stále jsem se bála, protože jsme doma ukrývali drogy někdy jsem nemohla spát,  bála jsem se policie, dnes se mohu radovat a následovat Ježíše Krista. Je konec mého strachu a závislosti na drogách.
Díky Bohu za jeho milost
 
Jan a Maria
 
Jmenuji se Jan předtím, než jsem přijal Ježíše do svého života, tak jsem byl člověk, který pil alkohol, když jsem poznal Ježíše tak se můj život změníl dnes jsem svobodný a následují Ježíše Krista 
Jmenuji se Marie, přijala jsem Ježíše do svého života jako pána a dnes je můj život šťastný
Díky Bohu, že jsi mě našel, v životě jsem dvakrát trpěla klinickou smrtí a díky Ježíši za to, že mě zachránil měla jsem operaci srdce, všechno dopadlo dobře. Dnes s manželem následujeme Ježíše.
Ježíš nás zachránil před smrtí a alkoholem.